Popis služeb:
Reklama ve vyhledávání
Pokročilé Shopping Ads
Bannerová a kombinovaná reklama
Propagace akcí
Správa GTM a GA4 e-commerce
Automatizace a smart bidding
Optimalizace XML feedů
Srovnávače zboží
E-shop outlet-alpine.cz
Jak získat více jak 87 % tržeb více za první měsíc spolupráce? Rozhodující jsou zkušenosti a otevřený přístup od klienta. Od roku 2019 jsme navázali spolupráci s e-shopem a outlet-alpine.cz a již za 1 měsíc jsme věděli, že to bude úspěšná spolupráce.
Na základě našeho doporučení se nám podařilo zvýšit tržby o neuvěřitelných 87 % během prvního měsíce spolupráce, a to díky auditu PPC kampaní, který odhalil prostory pro vylepšení.
E-shop outlet-alpine.cz
Jak získat více jak 87 % tržeb více za první měsíc spolupráce? Rozhodující jsou zkušenosti a otevřený přístup od klienta. Od roku 2019 jsme navázali spolupráci s e-shopem a outlet-alpine.cz a již za 1 měsíc jsme věděli, že to bude úspěšná spolupráce.
Na základě našeho doporučení se nám podařilo zvýšit tržby o neuvěřitelných 87 % během prvního měsíce spolupráce, a to díky auditu PPC kampaní, který odhalil prostory pro vylepšení.
Spolupráce s klientem a jeho průběh
1. krok
Úvodní seznámení s klientem a e-shopy, obor e-shopů, sezonalita a četnost marketingových akcí. Probírali jsme skladové zásoby, počet akcí v roce a jak probíhá současná komunikace se zákazníky z obchodního pohledu. Potřebovali jsme načerpat informace o chodu firmy.
1. krok
Úvodní seznámení s klientem a e-shopy, obor e-shopů, sezonalita a četnost marketingových akcí. Probírali jsme skladové zásoby, počet akcí v roce a jak probíhá současná komunikace se zákazníky z obchodního pohledu. Potřebovali jsme načerpat informace o chodu firmy.
2. krok
Po udělení přístupů jsme analyzovali současnou návštěvnost, nejsilnější zdroje návštěvnosti, využité reklamní nástroje a zaměřili se na audit PPC kampaní, XML feedů a na automatizaci e-mailingu.
2. krok
Po udělení přístupů jsme analyzovali současnou návštěvnost, nejsilnější zdroje návštěvnosti, využité reklamní nástroje a zaměřili se na audit PPC kampaní, XML feedů a na automatizaci e-mailingu.
3. krok
Zaměřili jsme se na růst kampaní a odhad potenciálu kampaní. Po dohodě s klientem jsme zvolili progresivní přístup, který významnými změnami ovlivní následující měsíce z pohledu konverzí a tržeb.
3. krok
Zaměřili jsme se na růst kampaní a odhad potenciálu kampaní. Po dohodě s klientem jsme zvolili progresivní přístup, který významnými změnami ovlivní následující měsíce z pohledu konverzí a tržeb.
4. krok
Vytvořili jsme marketingový plán společně s novým přístupem vyhodnocování i k optimalizaci kampaní. Zaměřili jsme se na nové zákazníky a práci s retencí. Pro tyto části jsme navrhli jednotlivé strategie.
4. krok
Vytvořili jsme marketingový plán společně s novým přístupem vyhodnocování i k optimalizaci kampaní. Zaměřili jsme se na nové zákazníky a práci s retencí. Pro tyto části jsme navrhli jednotlivé strategie.
5. krok
Kroky, které jsme mohli rychle opravit (quick fix) přivedly skvělé výsledky hned první měsíc spolupráce. V následujících měsících jsem se věnovali rozvoji klienta z pohledu automatizace a pohled na ziskovost e-shopů.
5. krok
Kroky, které jsme mohli rychle opravit (quick fix) přivedly skvělé výsledky hned první měsíc spolupráce. V následujících měsících jsem se věnovali rozvoji klienta z pohledu automatizace a pohled na ziskovost e-shopů.
O 87 % vyšší tržby v e-shopu po první měsíci spolupráce
Začali jsme postupně vylepšovat PPC kampaně
Vytvořili jsme marketingový plán společně s novým přístupem vyhodnocování i k optimalizaci kampaní. Zaměřili jsme se na nové zákazníky a práci s retencí. Pro tyto části jsme navrhli jednotlivé strategie.
Spustili jsme nový zdroj příjmů ve srovnávači Glami.cz. Optimalizovali jsme feedy a společně s Glami optimalizujeme kampaně na stanovené PNO. Využíváme propagace, promo kódů
a promujeme sezónní sortiment.
Do nástroje mergado jsme převedli všechny XML feedy, které klient využíval. Vylepšujeme kvalitu feedů, názvy produktů, zařazení produktů do kategorií. Mergado nám významně pomáhá zvýšit tržby z kampaní.
Navrhli jsme nový přístup vyhodnocení kampaní pro jednotlivé kanály i celý e-shop. Rozložili jsme váhu rozpočtů mezi jednotlivé reklamní systémy, které mají odlišné výsledky návratnosti.
Navrhli jsme novou hodnotu PNO, pomocí které získáváme jasnější pohled na kampaně a jejich výkonnost. Máme k dispozici testovací rozpočet, kterým hledáme nové cesty konverzí.
Vytvořili jsme nové kampaně ve vyhledávání a obsahové síti podle nově navržené strategie akvizice a retence. Zavedli jsme novinky a účty udržujeme aktuální.
Pravidelná správa a optimalizace je důležitá při různé sezonalitě, zajištění hlavní sezóny, propagace akcí a slev nebo propagaci nové kolekce zboží. Sjednocujeme kanály a komunikaci napříč reklamními systémy.
S nástrojem ecomail jsme navrhli využití automatizace pomocí
kampaní na svátky, opuštěný košík nebo retenční kampaně. S pomocí služeb ecomail rozběhl klient pokročilý e-mailing.
Pomohli jsme klientovi nastavit Google Analytics 4, e-commerce měření při přechodu na nový web. Zlepšili jsme doměření reklamních akcí přes e-mailing.
Začali jsme postupně vylepšovat PPC kampaně
Vytvořili jsme marketingový plán společně s novým přístupem vyhodnocování
i k optimalizaci kampaní. Zaměřili jsme se na nové zákazníky a práci s retencí.
Pro tyto části jsme navrhli jednotlivé strategie.
Spustili jsme nový zdroj příjmů ve srovnávači Glami.cz. Optimalizovali jsme feedy
a společně s Glami optimalizujeme kampaně na stanovené PNO. Využíváme propagace, promo kódů
a promujeme sezónní sortiment.
Do nástroje mergado jsme převedli všechny XML feedy, které klient využíval. Vylepšujeme kvalitu feedů, názvy produktů, zařazení produktů do kategorií. Mergado nám významně pomáhá zvýšit tržby
z kampaní.
Navrhli jsme nový přístup vyhodnocení kampaní pro jednotlivé kanály i celý
e-shop. Rozložili jsme váhu rozpočtů mezi jednotlivé reklamní systémy, které mají odlišné výsledky návratnosti.
Navrhli jsme novou hodnotu PNO, pomocí které získáváme jasnější pohled na kampaně a jejich výkonnost. Máme k dispozici testovací rozpočet, kterým hledáme nové cesty konverzí.
Vytvořili jsme nové kampaně ve vyhledávání a obsahové síti podle nově navržené strategie akvizice a retence. Zavedli jsme novinky a účty udržujeme aktuální.
Pravidelná správa a optimalizace je důležitá při různé sezonalitě, zajištění hlavní sezóny, propagace akcí a slev nebo propagaci nové kolekce zboží. Sjednocujeme kanály a komunikaci napříč reklamními systémy.
S nástrojem ecomail jsme navrhli využití automatizace pomocí kampaní na svátky, opuštěný košík nebo retenční kampaně. S pomocí služeb ecomail rozběhl klient pokročilý e-mailing.
Pomohli jsme klientovi nastavit Google Analytics 4,
e-commerce měření při přechodu na nový web. Zlepšili jsme doměření reklamních akcí přes e-mailing.
Zvládli jsme také přechod na nový web, změnu měření e-commerce, úpravu PPC kampaní a vstupních landingpage.
Zvládli jsme také přechod na nový web, změnu měření
e-commerce, úpravu PPC kampaní
a vstupních landingpage.
Audit kampaní přinesl klientovi nové nápady a odhad potenciálu
Audit kampaní přinesl klientovi nové nápady a odhad potenciálu
Certifikace a ocenění
Patříme mezi certifikované agentury Google. Naši PPC specialisté mají 10 leté zkušenosti s online reklamou.
Najdete nás mezi certifikovanými agenturami Seznam Sklik. Pomůžeme vám spustit skvělou reklamu.
Optimalizujeme XML feedy přes systém Mergado. Vyladíme vám vaše produktové kampaně k dokonalosti.
Máte projekt, který s námi chcete probrat, nebo hledáte vhodného dodavatele? Přivedeme vám na web zákazníky, kteří nakupí na e-shopu nebo odešlou poptávku. Kontaktujte nás →
Máte projekt, který s námi chcete probrat?Kontaktujte nás →