Outlet-Alpine.cz: Navýšení prodejů o 87 % v první měsíci spolupráce
Popis služeb:
Reklama ve vyhledávání
Pokročilé Shopping Ads
Bannerová a kombinovaná reklama
Propagace akcí
Správa GTM a GA4 e-commerce
Automatizace a smart bidding
Optimalizace XML feedů
Srovnávače zboží
E-shop outlet-alpine.cz
Jak získat více jak 87 % tržeb více za první měsíc spolupráce? Rozhodující jsou zkušenosti a otevřený přístup od klienta. Od roku 2019 jsme navázali spolupráci s e-shopem a outlet-alpine.cz a již za 1 měsíc jsme věděli, že to bude úspěšná spolupráce.
Na základě našeho doporučení se nám podařilo zvýšit tržby o neuvěřitelných 87 % během prvního měsíce spolupráce, a to díky auditu PPC kampaní, který odhalil prostory pro vylepšení.
E-shop outlet-alpine.cz
Jak získat více jak 87 % tržeb více za první měsíc spolupráce? Rozhodující jsou zkušenosti a otevřený přístup od klienta. Od roku 2019 jsme navázali spolupráci s e-shopem a outlet-alpine.cz a již za 1 měsíc jsme věděli, že to bude úspěšná spolupráce.
Na základě našeho doporučení se nám podařilo zvýšit tržby o neuvěřitelných 87 % během prvního měsíce spolupráce, a to díky auditu PPC kampaní, který odhalil prostory pro vylepšení.
Spolupráce s klientem a jeho průběh
1. krok
Úvodní seznámení s klientem a e-shopy, obor e-shopů, sezonalita a četnost marketingových akcí. Probírali jsme skladové zásoby, počet akcí v roce a jak probíhá současná komunikace se zákazníky z obchodního pohledu. Potřebovali jsme načerpat informace o chodu firmy.
1. krok
Úvodní seznámení s klientem a e-shopy, obor e-shopů, sezonalita a četnost marketingových akcí. Probírali jsme skladové zásoby, počet akcí v roce a jak probíhá současná komunikace se zákazníky z obchodního pohledu. Potřebovali jsme načerpat informace o chodu firmy.
2. krok
Po udělení přístupů jsme analyzovali současnou návštěvnost, nejsilnější zdroje návštěvnosti, využité reklamní nástroje a zaměřili se na audit PPC kampaní, XML feedů a na automatizaci e-mailingu.
2. krok
Po udělení přístupů jsme analyzovali současnou návštěvnost, nejsilnější zdroje návštěvnosti, využité reklamní nástroje a zaměřili se na audit PPC kampaní, XML feedů a na automatizaci e-mailingu.
3. krok
Zaměřili jsme se na růst kampaní a odhad potenciálu kampaní. Po dohodě s klientem jsme zvolili progresivní přístup, který významnými změnami ovlivní následující měsíce z pohledu konverzí a tržeb.
3. krok
Zaměřili jsme se na růst kampaní a odhad potenciálu kampaní. Po dohodě s klientem jsme zvolili progresivní přístup, který významnými změnami ovlivní následující měsíce z pohledu konverzí a tržeb.
4. krok
Vytvořili jsme marketingový plán společně s novým přístupem vyhodnocování i k optimalizaci kampaní. Zaměřili jsme se na nové zákazníky a práci s retencí. Pro tyto části jsme navrhli jednotlivé strategie.
4. krok
Vytvořili jsme marketingový plán společně s novým přístupem vyhodnocování i k optimalizaci kampaní. Zaměřili jsme se na nové zákazníky a práci s retencí. Pro tyto části jsme navrhli jednotlivé strategie.
5. krok
Kroky, které jsme mohli rychle opravit (quick fix) přivedly skvělé výsledky hned první měsíc spolupráce. V následujících měsících jsem se věnovali rozvoji klienta z pohledu automatizace a pohled na ziskovost e-shopů.
5. krok
Kroky, které jsme mohli rychle opravit (quick fix) přivedly skvělé výsledky hned první měsíc spolupráce. V následujících měsících jsem se věnovali rozvoji klienta z pohledu automatizace a pohled na ziskovost e-shopů.
O 87 % vyšší tržby v e-shopu po první měsíci spolupráce

Začali jsme postupně vylepšovat PPC kampaně
Audit návštěvnosti
Vytvořili jsme marketingový plán společně s novým přístupem vyhodnocování i k optimalizaci kampaní. Zaměřili jsme se na nové zákazníky a práci s retencí. Pro tyto části jsme navrhli jednotlivé strategie.
Zapojení Glami.cz
Spustili jsme nový zdroj příjmů ve srovnávači Glami.cz. Optimalizovali jsme feedy a společně s Glami optimalizujeme kampaně na stanovené PNO. Využíváme propagace, promo kódů
a promujeme sezónní sortiment.
Optimalizace XML feedů
Do nástroje mergado jsme převedli všechny XML feedy, které klient využíval. Vylepšujeme kvalitu feedů, názvy produktů, zařazení produktů do kategorií. Mergado nám významně pomáhá zvýšit tržby z kampaní.
Nastavení nových cílů
Navrhli jsme nový přístup vyhodnocení kampaní pro jednotlivé kanály i celý e-shop. Rozložili jsme váhu rozpočtů mezi jednotlivé reklamní systémy, které mají odlišné výsledky návratnosti.
Návrh a změna PNO
Navrhli jsme novou hodnotu PNO, pomocí které získáváme jasnější pohled na kampaně a jejich výkonnost. Máme k dispozici testovací rozpočet, kterým hledáme nové cesty konverzí.
Vytvoření PPC kampaní
Vytvořili jsme nové kampaně ve vyhledávání a obsahové síti podle nově navržené strategie akvizice a retence. Zavedli jsme novinky a účty udržujeme aktuální.
Optimalizace kampaní
Pravidelná správa a optimalizace je důležitá při různé sezonalitě, zajištění hlavní sezóny, propagace akcí a slev nebo propagaci nové kolekce zboží. Sjednocujeme kanály a komunikaci napříč reklamními systémy.
Rozvoj e-mailingu
S nástrojem ecomail jsme navrhli využití automatizace pomocí
kampaní na svátky, opuštěný košík nebo retenční kampaně. S pomocí služeb ecomail rozběhl klient pokročilý e-mailing.
Měření kampaní
Pomohli jsme klientovi nastavit Google Analytics 4, e-commerce měření při přechodu na nový web. Zlepšili jsme doměření reklamních akcí přes e-mailing.
Začali jsme postupně vylepšovat PPC kampaně
Audit návštěvnosti
Vytvořili jsme marketingový plán společně s novým přístupem vyhodnocování
i k optimalizaci kampaní. Zaměřili jsme se na nové zákazníky a práci s retencí.
Pro tyto části jsme navrhli jednotlivé strategie.
Zapojení Glami.cz
Spustili jsme nový zdroj příjmů ve srovnávači Glami.cz. Optimalizovali jsme feedy
a společně s Glami optimalizujeme kampaně na stanovené PNO. Využíváme propagace, promo kódů
a promujeme sezónní sortiment.
Optimalizace XML feedů
Do nástroje mergado jsme převedli všechny XML feedy, které klient využíval. Vylepšujeme kvalitu feedů, názvy produktů, zařazení produktů do kategorií. Mergado nám významně pomáhá zvýšit tržby
z kampaní.
Nastavení nových cílů
Navrhli jsme nový přístup vyhodnocení kampaní pro jednotlivé kanály i celý
e-shop. Rozložili jsme váhu rozpočtů mezi jednotlivé reklamní systémy, které mají odlišné výsledky návratnosti.
Návrh a změna PNO
Navrhli jsme novou hodnotu PNO, pomocí které získáváme jasnější pohled na kampaně a jejich výkonnost. Máme k dispozici testovací rozpočet, kterým hledáme nové cesty konverzí.
Vytvoření PPC kampaní
Vytvořili jsme nové kampaně ve vyhledávání a obsahové síti podle nově navržené strategie akvizice a retence. Zavedli jsme novinky a účty udržujeme aktuální.
Optimalizace kampaní
Pravidelná správa a optimalizace je důležitá při různé sezonalitě, zajištění hlavní sezóny, propagace akcí a slev nebo propagaci nové kolekce zboží. Sjednocujeme kanály a komunikaci napříč reklamními systémy.
Rozvoj e-mailingu
S nástrojem ecomail jsme navrhli využití automatizace pomocí kampaní na svátky, opuštěný košík nebo retenční kampaně. S pomocí služeb ecomail rozběhl klient pokročilý e-mailing.
Měření kampaní
Pomohli jsme klientovi nastavit Google Analytics 4,
e-commerce měření při přechodu na nový web. Zlepšili jsme doměření reklamních akcí přes e-mailing.
Zvládli jsme také přechod na nový web, změnu měření e-commerce, úpravu PPC kampaní a vstupních landingpage.
Zvládli jsme také přechod na nový web, změnu měření
e-commerce, úpravu PPC kampaní
a vstupních landingpage.

Audit kampaní přinesl klientovi nové nápady a odhad potenciálu
- Podstatnou část kvalitního auditu PPC kampaní tvoří hlavně informace od klienta. Ptáme se na otázky nejen o PPC kampaních, ale zajímá nás fungování firmy a nastavené procesy od nákupu zboží, počtu akcí, vyzkoušené metody z minulosti a definujeme si silná a slabá místa.
- Audit kampaní se zaměřuje z podstaty na průběh PPC kampaní. Analyzujeme měření reklamních pixelů a nastavení e-commerce v Google Analytics, nebo leady, které firma počítá a měří. V případě e-shopů se díváme na počítání položek s daní nebo bez, počítání dopravy a DPH.
- V následujících krocích se zaměřujeme na jednotlivé reklamní systémy a zvolené strategii. Věnujeme pozornost logice kampaní, komunikaci a textovým reklamám, a rozložení rozpočtu mezi akvizici a retenci. Dáváme si ucelená data dohromady a hodnotíme, jestli je rozpočet efektivně rozložen.
- V reklamních účtech se znovu díváme na měření kampaní, pokrytí kampaní ve vyhledávači Google.cz a Seznam.cz, zvolená klíčová slova, která propagují produkty (longtail), kategorie nebo obecná slova. Sledujeme ziskovost kampaní, cenu konverzí a hledáme možnosti, jak kampaně co nejvíce zlepšit (třeba i jiným a odlišným způsobem).
- Audit zaměřujeme na práci s Google Ads, Seznam Sklik, Facebook Business Manager (reklamy na Facebooku a Instagramu), případně další reklamní a analytické nástroje (srovnávače zboží, LinkedIn, Apple Search Ads, Glami, apod..)
- Výstupem bývá zhodnocení současného stavu, ukázka lehkých i závažných chyb s odhadem potenciálu kampaní při změně. Pomůžeme také s vyhodnocováním a interpretací dat, stanovením nových cílů a hodnot PNO nebo CPA.
Audit kampaní přinesl klientovi nové nápady a odhad potenciálu
- Podstatnou část kvalitního auditu PPC kampaní tvoří hlavně informace od klienta. Ptáme se na otázky nejen o PPC kampaních, ale zajímá nás fungování firmy a nastavené procesy od nákupu zboží, počtu akcí, vyzkoušené metody z minulosti a definujeme si silná a slabá místa.
- Audit kampaní se zaměřuje z podstaty na průběh PPC kampaní. Analyzujeme měření reklamních pixelů a nastavení e-commerce v Google Analytics, nebo leady, které firma počítá a měří. V případě e-shopů se díváme na počítání položek s daní nebo bez, počítání dopravy a DPH.
- V následujících krocích se zaměřujeme na jednotlivé reklamní systémy a zvolené strategii. Věnujeme pozornost logice kampaní, komunikaci a textovým reklamám, a rozložení rozpočtu mezi akvizici a retenci. Dáváme si ucelená data dohromady a hodnotíme, jestli je rozpočet efektivně rozložen.
- V reklamních účtech se znovu díváme na měření kampaní, pokrytí kampaní ve vyhledávači Google.cz a Seznam.cz, zvolená klíčová slova, která propagují produkty (longtail), kategorie nebo obecná slova. Sledujeme ziskovost kampaní, cenu konverzí a hledáme možnosti, jak kampaně co nejvíce zlepšit (třeba i jiným a odlišným způsobem).
- Audit zaměřujeme na práci s Google Ads, Seznam Sklik, Facebook Business Manager (reklamy na Facebooku a Instagramu), případně další reklamní a analytické nástroje (srovnávače zboží, LinkedIn, Apple Search Ads, Glami, apod..)
- Výstupem bývá zhodnocení současného stavu, ukázka lehkých i závažných chyb s odhadem potenciálu kampaní při změně. Pomůžeme také s vyhodnocováním a interpretací dat, stanovením nových cílů a hodnot PNO nebo CPA.
Jan Mašek
Certifikace a ocenění
Patříme mezi certifikované agentury Google. Naši PPC specialisté mají 10 leté zkušenosti s online reklamou.
Najdete nás mezi certifikovanými agenturami Seznam Sklik. Pomůžeme vám spustit skvělou reklamu.
Optimalizujeme XML feedy přes systém Mergado. Vyladíme vám vaše produktové kampaně k dokonalosti.
Máte projekt, který s námi chcete probrat, nebo hledáte vhodného dodavatele? Přivedeme vám na web zákazníky, kteří nakupí na e-shopu nebo odešlou poptávku. Kontaktujte nás →
Máte projekt, který s námi chcete probrat?Kontaktujte nás →
