Suchej únor: Podpora měsíce bez alkoholu
Popis služeb:
Kampaně ve vyhledávání
Bannerová a kombinovaná reklama
Kampaně na sociálních sítích
Videokampaně na Youtube
Tvorba mediaplánu
Spolupráce v roce 2021
Suchejunor.cz
SUCHEJ ÚNOR
Průměrný čech vypije až 14,4 l čistého lihu za rok. V roce 2021 byla v rámci kampaně vydána kniha Suchej únor: 28 důvodů, proč ochutnat čistokrevnej život (databáze knih), představující alkohol a jeho dopady v různých společenských rolích a doplněná tematickými rozhovory s osobnostmi českého veřejného života. Mezi tyto osobnosti patří například Patrik Bartošák, Petr Fiala, Michaela Losekoot, Martin Hollý nebo Marian Jelínek.
Pro kampaň suchý únor jsme jsme zrealizovali brandovou a výkonnostní kampaň, která vyzývá lidi k měsíčnímu odepření si alkoholických nápojů a zvědomění si svého vztahu k alkoholu. Vytvořili jsme marketingový plán, reklamní textace, nastavili jsme kampaně v vyhledávačích Google.cz a Seznam.cz, obsahové bannerové kampaně a kampaně na sociálních sítích. Celkovou komunikační strategii zajistila video kampaň na Youtube s cílem co největšího zásahu.
SUCHEJ ÚNOR
Průměrný čech vypije až 14,4 l čistého lihu za rok. V roce 2021 byla v rámci kampaně vydána kniha Suchej únor: 28 důvodů, proč ochutnat čistokrevnej život (databáze knih), představující alkohol a jeho dopady v různých společenských rolích a doplněná tematickými rozhovory s osobnostmi českého veřejného života. Mezi tyto osobnosti patří například Patrik Bartošák, Petr Fiala, Michaela Losekoot, Martin Hollý nebo Marian Jelínek.
Pro kampaň suchý únor jsme jsme zrealizovali brandovou a výkonnostní kampaň, která vyzývá lidi k měsíčnímu odepření si alkoholických nápojů a zvědomění si svého vztahu k alkoholu. Vytvořili jsme marketingový plán, reklamní textace, nastavili jsme kampaně v vyhledávačích Google.cz a Seznam.cz, obsahové bannerové kampaně a kampaně na sociálních sítích. Celkovou komunikační strategii zajistila video kampaň na Youtube s cílem co největšího zásahu.
Kampaň SUCHEJ ÚNOR
- Navrhli jsme marketingový rozpočet, ve kterém hrál rozhodující vliv množství zásažených uživatelů.
- Nachystali jsme marketingovou komunikaci na sociálních sítích a kampaních ve vyhledávání.
- Spustili jsme kampaně s cílem maximalizovat zásah na internetu a také výkonnostní kampaně pro koupi knihy.
- Pomohli jsme vyhodnotit počet zasažených uživatelů a připravili jsme reporting z reklamních nástrojů.
- Spustili jsme výkonnostní reklamu ve vyhledávačích Google.cz a Seznam.cz a na sociálních sítích Facebook a Instagram.
- Spustili jsme brandovou kampaň na Youtube (20sec., 6sec.), branding na Skliku, obsahové kampaně formou banneru a kombinované reklamy, kampaně na sociálních sítích.
Kampaň SUCHEJ ÚNOR
- Navrhli jsme marketingový rozpočet, ve kterém hrál rozhodující vliv množství zásažených uživatelů.
- Nachystali jsme marketingovou komunikaci na sociálních sítích a kampaních ve vyhledávání.
- Spustili jsme kampaně s cílem maximalizovat zásah na internetu a také výkonnostní kampaně pro koupi knihy.
- Pomohli jsme vyhodnotit počet zasažených uživatelů a připravili jsme reporting z reklamních nástrojů.
- Spustili jsme výkonnostní reklamu ve vyhledávačích Google.cz a Seznam.cz a na sociálních sítích Facebook a Instagram.
- Spustili jsme brandovou kampaň na Youtube (20sec., 6sec.), branding na Skliku, obsahové kampaně formou banneru a kombinované reklamy, kampaně na sociálních sítích.
Video kampaň na Youtube a sociálních sítích
Video kampaň na Youtube a sociálních sítích
Jaké služby jsme řešili
Kampaně ve vyhledávání
Spustili jsme kampaně na Google.cz a Seznam.cz se zaměřením na akci Suchej únor. Využili jsme známosti brandu a pro uživatele vytvořili a navrhli reklamní textace.
Bannerová reklama
Oslovili jsme širokou skupinu uživatelů podle demografických údajů a specifikace nejohroženější cílové skupiny, které se pití alkoholu týká nejvíce.
Youtube
Spustili jsme video kampaně na Youtube se zaměřím na co největší zásah unikátních uživatelů v Česku a ideální frekvenci na uživatele.
Facebook a Instagram
Navrhli jsme komunikaci na sociálních sítích pro placené kampaně v několika variantách. Nastavili jsme výkonnostní kampaně s cílem prodeje knihy, která šíří osvětu v pití alkoholu.
Návrh strategie
Návrh a rozložení mediálního rozpočtu mezi jednotlivé typy kampaní, zaměřené na konverze (prodej knihy) a propagaci brandu formou videokampaní a bannerů.
Vyhodnocení kampaní
Vyhodnocení výkonnostních (prodeje, návštěvnost) a brand cílů (zásah videokampaní, unikátní uživatelé) vs. očekávání od prodejů.
Jaké služby jsme řešili
Kampaně ve vyhledávání
Spustili jsme kampaně na Google.cz a Seznam.cz se zaměřením na akci Suchej únor. Využili jsme známosti brandu a pro uživatele vytvořili a navrhli reklamní textace.
Bannerová reklama
Oslovili jsme širokou skupinu uživatelů podle demografických údajů
a specifikace nejohroženější cílové skupiny, které se pití alkoholu týká nejvíce.
Youtube
Spustili jsme video kampaně na Youtube se zaměřím na co největší zásah unikátních uživatelů v Česku a ideální frekvenci na uživatele.
Facebook a Instagram
Navrhli jsme komunikaci na sociálních sítích pro placené kampaně v několika variantách. Nastavili jsme výkonnostní kampaně s cílem prodeje knihy, která šíří osvětu v pití alkoholu.
Návrh strategie
Návrh a rozložení mediálního rozpočtu mezi jednotlivé typy kampaní, zaměřené na konverze (prodej knihy) a propagaci brandu formou videokampaní a bannerů.
Vyhodnocení kampaní
Vyhodnocení výkonnostních (prodeje, návštěvnost) a brand cílů (zásah videokampaní, unikátní uživatelé) vs. očekávání od prodejů.

Využité systémy
Máte projekt, který s námi chcete probrat, nebo hledáte vhodného dodavatele? Přivedeme vám na web zákazníky, kteří nakupí na e-shopu nebo odešlou poptávku. Kontaktujte nás →
Máte projekt, který s námi chcete probrat?Kontaktujte nás →
